THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

22 Mac 2011

kenapa????

kenapa???
kenapa mula sahaja hari isnin aku akan sangat-sangat nantikan hari jumaat??
kenapa??kenapa aku perlu merasa tekanan kerja sedangkan aku perlu bekerja???
kenapa aku begini??kenapa aku tidak sepenuhnya bersyukur dengan rezeki yang aku dapat hari ini??
kenapakah izny kau macam ni??
kenapa??sepatutnya kita sebagai seorang yang bekerja perlu memotivasikan diri kita supaya seronok dengan kerja seharian dengan kita...bila kita mengganggur kita ikhtiar dengan seboleh-bolehnya supaya kita bekerja...
tapi KENAPA???kenapa kau izny???
aku bosan bila tekanan kerja bertambah...even aku rajin menyelesaikan tugas harian aku tapi bgaimana dengan persekitaraan aku??tekanan owh tekanan....
sebenarnya tak ada la terlalu tertekan sangat..cuma nak adakan sedikit gimik sebab dah lama tak update aku nyer blog nieh....
itu la sebabnya taip entry KENAPA ni...hihi...
tapi tertekan la juga dengan kerja sekarang
(yes....hari ni dapat taip full words- tak guna shorform2 ye-hihi..)
sekian..wassalam....

0 comments :

Related Posts with Thumbnails