THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

12 November 2010

laWaTaN ke BeryL's ChoC

budakzz gemozzkk memperkenalkan...beryl's choc nye factory...
lembu pon buleh la..jom mmbuu amek gmbq sm2 jom
sumber utama nk buat choc dkt kilang ni adalah koko-kokoo
partner aku yg join lawatan nih...apamcm??jgn ukur tggi ya??sila jgn ukur..hehe..
yeeyyy...jom edit ente punye blog larh...hihi...hari ini jumaat kan??alhamdulillah..pagi2 Allah dh kurniakan hujan rahmat kepada kita semua...jarang2 sekali hujan turun pg2 jumaat ni....lega rasanya bila selamat smpai ke pjbt...dalam dok redah hujan pon bersabar jela semoga xbasah sgt dek tempias oleh hujan2 yg indah itu...haa...balik pd topik..pg td ada ikut lawatan ke kilang coklat nama seperti di perkara tajuk...syok jugak..tp terkilan jugak sbb beli choc2 tu pon dpt harga biasa...kalau dh g dekat kilang beliau2 tu mesti la dpt harga murah kan??hurm...tapi apakan daya...nafsu nk membeli sgt menebal...so aku cekau2 choc yg minat tu then aku bayor....perrrhhhh....shopping choc jgk upenyew....rm89..anda berani??dlm berapa minit je aku dh lepaskan duit aku bnyk tu..huhu...teringt rmai owg..tu yg beli lobih tu....nk bagi budak umah rasa lg..nak belanja kwn2 pjbt lg....nak bwk blik dkt mak ayah lg...dekat keluarga mertua lg...dpt rs sorang sikit pun jd la kan??yg penting ada buah tgn tu..yang....sgt penting...

lepas on the way nak balik tu organizer buat surprise..u guess what???mkn dkt tupai2 restaurant..fuyoooh...dgq nm mcm best ja..alhamdulillah..jimat duit mkn t.ari aku arini..hihi.....

mesti korang nak tau komen aku selaku customer diowg hari ini kan kan???boleh la...bnyk masakan kg je kot..tp pelbagai la..diowg wat cr buffet.....layout dining beliau2 pon ok jugak.....alhamdulillah..selamat pergi n selamat balik....daaaa...esok cuti..hooreeeyyyy...buleh buat apa yang patut..yeyyyy

0 comments :

Related Posts with Thumbnails