THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

02 November 2010

JeNaMaKaH???PeNtinGkaH???

Jenama??
Penting ke jenama tu kwn2??haaa ni yg nk dibincangkan hari ni ye???
aku ni jenis sempoi je...xpon dlm erti kata lain juz a simple girl...mana aku berkenan confirm aku bantai je pakai...asalkan ia selesa dgn diriku ini...
hehee...nak kata jenama sgt tu tak ada la...kalau nak merasa yg berjenama pon aku lebih prefer beli time offer jer....kalo nak bazir duit beli yg betul2 original tu jangan nak berharap la...
aku kena pandai jimat duit la sekarang ni...dah berumah tangga ni mcm2 benda nak kena fikir..nanti korang yang bujang2 pon akan merasai macam ni jugak tau??hehee...cooopppsss...back to my topic..jenama...haha..ni haaa aku nak bagi tau....seluar yang aku suka pakai....
seluar yg aku slalu pakai..dh nampak kaler dia??dh lusuh kan??tp aku syok jgk pakai..huhuu

 hahaa..see??kaler dh lusuh pon..tapi masih lagi suka pakai...jangan membazir...pernah nak beli seluar baru..tapi mesti mata dan hati xberkenan...bkn apa..xnak tuan dia membazir kot...thanks seluar coz kau masih lagi berbakti dgn elok....cuma kaler mcm lusuh...bkn xda seluar lain..tp yang ni je aku berkenan nk pakai...penting sgtkah jenama??kadang penting jugak...mcm seluar ni la..kalau xberjenama dh lm dh koyak sana sini....tp seluar ni kaler dia je yg pudar..sbbnya dh lm pakai...so the moral of this story...baguih(bagus) jugak pakai yg berjenama ni....long lasting @ tahan lama...heeeeee....tapi nak beli harga original agak2 la..aku bkn mak datin...so beli bila ada sale jela..yeyyyy...jenama jugak kan??sekian.....

0 comments :

Related Posts with Thumbnails