THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

28 Oktober 2010

*i'm lazy*

*i'm lazy*
hahaahaaa......ketawa lah kwn2..ketawakan lah aku....
napa la malas ni senang nk mengular dalam diri kita ni??
aku dh cuba nak rjin....tp sikap malas tu sgt menebal...tgk blog ni....jarang2 nak update...
hahaa....banyak nak story2 dalam blog ni..tapi itu la....i'm lazy...yes..i admit it....;D..
ok....aku mengaku.....hehe...tapi tak apa la...tengah usaha nak rajin ni...
berangan nk jd blogwalking yg rajin berblog...tapi itu la...tak sempat...apa alasan pon tak tau la kwn2.....
no reasons for that.....human being......must have variety of characteristics right??for me i'm more to lazinessss...just for blogging...not others...hihiiiii
lain kali i update lagi la....dekat pjbt ada internet..tapi tak sempat nak update....
bila nk berblogging ni kena cari feel...tapi dekat pejabat ni sikit pon tak ada feel nak main blog ni...
nak langgan broadband syg duit...even aku ni still bujang la katakan(baru kawen, tp belom ada cahaya mata)..tapi tetap aku syg duit...tanpa duit apa kita boleh buat kan??JADI sekarang ni kena la belajar cara nak berjimat cermat...hehe..
tak sabarnya nak balik kampung halaman..miss my mom a lot....
dh siap beli tiket bas pergi dan balik...*excited siot*..syoknya...
tapi takut jugak nak naik bas....hopefully selamat pergi dan selamat la pulang.....amin..

1 comments :

EznyEizueZain berkata...

hahaa...malaskah aku ni??hihi

Related Posts with Thumbnails