THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

12 Oktober 2010

--huhuuhuu..cerita kemarin ngn hari ni--

aku bosan..aku bosan..tu yg aku dpt ckp untuk hari ini...hurm..aku keja baru nak masuk 2 tahun ja..tapi bosannya terasa macam bertahun2 kerja....macam mana ye nak hilangkan perasaan bosan ni???hurm...nak tunggu sampai nk pencen...jenuh jugak nih......haa cmni la rupa aku bila aku bosan....huhuu..bosan...

  
kemarin..apa ada dengan kemarin....rs bdn xsihat je...liat dan berat nak buat keje..p la klinik...amek ubat dan try check..kot2 la positiv kan??hurm...agak hampa..belom lg..tp xpe....i'll try harder...hehee....wuaaa..kepingin sgt2 mau jd ibu ni..ya Allah..bilakah aku akan jd ibu ya Allah??dah teringin sgt2 ni...huhuu.....pastu kemarin dpt mc...balik2 umh ja mkn ubat selsema trus tido....zzzZZZZZ..bgun2 ok la jap..pastu selsema tu menjelma lg..huhuu..xselesa la..dh lm ni, xilang2 jgk..hurm..ujian2...hurm...

0 comments :

Related Posts with Thumbnails