THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

01 Oktober 2010

*break time*


syoknyew....ari jumaat break panjang...boleh la aku soksek dkt sini jap...
harini macam-macam yg berlaku....subhanallah...pg2 xsmpt nk masuk n duduk dkt pejabat lg dah terserempak dgn pegawai aku...mmg la task yg dia bagi tu simple n senang ja...
tp tu la...menguji kesabaran juga memandangkan kita baru sgt ja smpai pejabat kan???
kot ya pon tggu la aku dok jap...bg 3minit pon jd la...huhu...nasib baik la hati ni dapat menahan nafsu amarah....lepas tu dengar pulak ofismate accident ptg semalam...aduyai...terkejut jugak...
tp tu la....Allah nak duga...kpd kpl Aziziah...sy doakan kak Jah cepat sembuh ya??teruk jugak...patah tgn n buku lali retak...sian dia...tp xberkesempatan g melawat lagi...
huhu...harini ada buat doa selamat skit dkt pjbt....dek memandangkan peg aku bg keja skit, xdpt la nk nolong kwn2 hidang mkn...sedap jugak...nasi dagang...huhu....tq kepada peg yg belanja...
Td g beli topup untuk sponsor to my husband...tup2 terpandang pulak buku Majalah PC...aduyaii....
dah hati mcm desprete(betol ke eja terdesak cmni) dan berkenan ja dkt mjlh ni
aku pon tup, amek la 1....aduyaiii...rm4.80..tiba2 rs nak tambah ilmu tentang PC ni..tu yg beli tu...
tapi bc xsyok sgt pon...boleh la sekadar baru nk belajar kan??
-sekian- '..^

0 comments :

Related Posts with Thumbnails