THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

02 Oktober 2010

*berlari bersama housemateku*

salam....

hari ini aku dan housemateku berjalan melihat keindahan dan kesesakan manusia sekitar Ampang, k.Lumpur ini.....tujuan utamaku ialah membeli kasut...dek kerana kasut yang selalu aku pakai untuk berjalan kaki menuju ke opis aku sudah rosak sedikit...malas la nak beli yang branded2....lagipun nak guna untuk jalan kaki je kan??aku sekarang ni dah nak berjimat cermat...yela....nanti xsempat pulak nak tunggu gaji ujung bulan ni nanti macam mana kan??tu yg kena pandai budget sikit tu...hehehee...smbil2 tu sempat la snap pic...huhu....

wif my bloved housemate~rose~

~nah amek ko, cinta dan syg dari aku(kunun2 comey la ni..huhuu)~

Sambil2 snap tu ade gak rasa segan dalam diri ni, yela..orang dok pandang2 je kami ni...dalam hati diowg mesti tertanya2 kan??eh..pelancong dari negeri luar ke ni??huhuhu...padehal orang sekitar sini je..hahaa...aku ni duduk je dekat ngn AmpangPark ni...tapi dah hidup dekat K.L ni dah setahun 8bulan baru la sampai sini...
hahaa....malu siot...tu yang sengaja snap pixca bnyk2 tu...nasib baik la si ROSE ni sporting orangnya..hahaa...mengalahkan aku lak....hahaa...tak mengapa ros...nanti i dah dpt camera DSLR dlm tangan kita snap pixca bnyk2 ye??heheee.......nitezzzzZZZZ(nak layan tv lak, tgk cita Kuih Makmur jap);P

0 comments :

Related Posts with Thumbnails