THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Daisypath Anniversary tickers

18 Oktober 2010

weekend yg menyeronokkan;P

SABTU dan AHAD..tu lah weekend area tmpt kamey bekerja....ptg jumaat je mesti hati melonjak gumbira...bkn pe..xsbr rasanya nak tempuh weekend yg menyeronokkan ataupon yg membosankan...hurm...tp aku asa weekend ni paling best sbbnyew aku gunakan masa dua hari tu dgn penuh Quality...hakhakk..syok xterhingga....tp sebelum nk citer panjang2 aku nk tunjuk dulu muka aku arini....kihkih..sje je....syok2 nk tnjuk muka hari ni pulak....hehekkk

wakakaakaahhh..gedik snap pic pg2 ni..mood ok la ni kunon2...hakhakk
Antara program Quality yg aku buat masa weekend ni adalah:-----------------
1.     Membaca@menggelebek majalah kegemaranku..yeah....IMPIANA the BeSt......aku suke mjlh ni....nak tau kenapa?HOME sWeet HOME...tu la idamanku...belom dpt lagi tau??tngh merancang lg ni..tu yg aku suke mjlh ni...hiihiii...cri ilham buat "rumahku syurgaku" nanti.....
smbil lepaxx d tilamku yg empok ngn cik TATAK akuu tu...ni lah buku yg smpt aku gelebek seharian..smbil dgr walkman hubby punye.....layannzzz











2.     mlm sabtu tu aku waciinnggg telebishen(tgk tv) lak...sambil2 tu iron baju keje buat seminggu....ngn tudung sekali complete...sonang kejho.....relax seminggu xpyh pgg iron bebbb!!!(hihi...xkan la iron bju pon nk snap pic kan??so aku xletak la pic aku ngah iron bju tu).....

3.     AHAD....suami aku asyik col soh bgun awl skit...aku bru nk cover tido 5ari kne bgun awl bila hari keje...tp dek suami dok merengek rindu nk msg aku pon gagahkan diri bgun la...rjin gak harini...asyik tringat iklan galakkan membaca je..so aku decide pas dah selesai semua tugas2 harian tu aku bc lg...buku yg sgt berQualiti....syok2...haaa ni dia buku tu(dah bahagia..tapy nk lg bhgia..so kne bc buku ni noh?)
buku motivasi yg berguna...bacalah juga ye???
see d owner???
4.     hurm..ape lg yg aku buat ek??haaa..ni lg 1 citew...aku ske tgk pic yg aku dh tersnap...hikhikk..ni dea...tgk la kalo rjin..kalo mls skip je 0geyh??
dulu time kawen xsmpt snap sndri pic the loves of the ring nih...tp baru2 ni rjin snap lak...kebetulan hubby soh jge cincin dea...xbwk g rekruit..xleh pakai...t smpn takot  ilang lak..hiiihiii
suke tgk pic hubb aku time kechik2...berangan anak aku t msti cumel cmtu jgk....like his/her father...hihii bila nk jd mummy nih??kepingan sgt ni..xpe...tgk je pic tu slalu pon..xluak pon...comel...sweet juge..heheee
Sekian..itu sajalah bebel buat harini...nanti smbung lg ya blogger2.....TQ for view my BloG yg tah pape nih...sesukesuki je ni..isi masa lapang..hehee......

0 comments :

Related Posts with Thumbnails